grabacs | Dátum: Péntek, 2021-04-16, 12:13 | Üzenet # 1 |
Pincér
Csoport: Feltöltő
Üzenetek: 6756
Állapot: Offline
| Csillagkapu Atlantisz - (StarGate Atlantis) 1.teljes évad 2004színes, szinkronizált (dual, +felirat), amerikai, sci-fi sorozat, DVDRip.XviD.Hun
rendező: Brad Wright, Robert C. Cooper operatőr: Michael C. Blundell, Andreas Poulsson, Brenton Spencer jelmeztervező: Christina McQuarrie zene: Joel Goldsmith vágó: Eric Hill, Jeremy Presner, Brad Rines
szereplők: Joe Flanigan (őrnagy/alezredes John Sheppard) Dózsa Zoltán Torri Higginson (Dr. Elizabeth Weir) Németh Kriszta Rachel Luttrell (Teyla Emmagan) Agócs Judit Jason Momoa (Ronon Dex) Turi Bálint Paul McGillion (Dr. Carson Beckett) Kapácsy Miklós David Hewlett (Dr. Rodney McKay) Kerekes József Rainbow Francks (Aiden Ford) Dolmány Attila
Atlantisz egy hatalmas óceán alatt fekszik és fogytán van az energiája, ráadásul egy, a galaxisban élő nép is a katonák segítségét kéri ősi ellenségük legyőzésében. Katonai mentőakció indul hát az ellenség bolygójára, hogy kiszabadítsák elrabolt társaikat. A Csillagkapu: Atlantisz története a Csillagkapu hetedik évad zárórészének, „Az elveszett város”-nak a folytatása, amiben a CSK-1 talál az Antarktiszon egy előőrsöt, melyet egy, az Ősök néven ismert faj készített. A nyolcadik évad első részének történései után a Csillagkapu Parancsnokság egy nemzetközi csapatot küld az előőrs tanulmányozására. Dr. Jackson hamarosan felfedezi, hogy hol van az Ősök által készített legnagyobb város, Atlantisz.
CsKA s01e01-02 Felemelkedés Méret: 1,49 GB Hossz: 01:24:30 Video: Xvid 640x352 25fps 1853kbps [V: mpeg4 advanced simple profile, yuv420p, 640x352, 1853 kb/s] Audio: MP3 48000Hz stereo 214kbps [A: mp3, 48000 Hz, stereo, 214 kb/s] Audio: Dolby AC3 48000Hz 6ch 448kbps [A: ac3, 48000 Hz, 5.1, 448 kb/s]
01-02. Felemelkedés Az antarktiszi romok megfejtése révén egy nemzetközi tudósokból álló csapat elindul a távoli Pegazus-galaxisba, hogy megtalálja az Ősök elveszett városát. Atlantisz azonban a pusztulás szélén áll és ezért egy helyi népcsoport segítségét kell kérniük. Vakmerő katonai akcióra indul a csapat egy része, hogy társaikat kiszabadítsák az ellenség karmaiból. A küldetésük tragikus fordulatot vesz és csak még nagyobb veszélybe sodorják az expedíciót egy ősi ellenség figyelmének felkeltésével. 03. Bújócska Az Atlantis bázis veszélybe kerül, amikor a csapat felfedezi, hogy egy idegen életforma van a városban. McKay egyik kísérlete az idegen technológiákkal rosszul sül el. 04. 38 perc Az ugró az űrben lebegő csillagkapuban ragad és csupán 38 percük marad a probléma megoldására, miközben egy veszélyes élősködővel is meg kell küzdeniük az utastérben. 05. Gyanú Miután több küldetésen a lidércekbe botlanak, a csapat gyanakodni kezd az athosiai szövetségeseikre, hogy talán áruló férkőzött a soraikba. 06. A gyermekkor vége Sheppard és csapata egy olyan bolygóra látogat, ahol senki nem öregebb 24 évesnél, mivel úgy tartják, a 24 felettiek rituális öngyilkossága távol tartja a lidérceket. 07. Megmérgezett kút A csapat egy olyan bolygóra látogat, melyen a lidércek rendszeresen táplálkoznak, de amelynek lakói közel járnak egy felfedezéshez, ami immunisá teheti őket az ellenséggel szemben. 08. Föld alatt A Genii-vel tervezett kereskedelmi szerződés kudarcba fullad, amikor a csapat rájön, hogy az új "szövetségeseknek" hátsó szándékaik vannak. 09. Hazatérés McKay kísérlete, hogy egy idegen bolygó atmoszférájából kigyűjtse az energiát, lehetőséget ad egy földi útra, de a csapat valószínuleg nem térhet vissza Atlantisra. 10. A vihar Amikor egy óriási vihar fenyeget, Atlantiszt evakuálják, miközben a csapat legújabb ellensége elfoglalja a várost. 11. A szem Sheppard őrnagy macska-egér játékot folytat azokkal a katonákkal, akik átvették az irányítást Atlantis fölött, és fogságban tartják Weirt és McKayt. 12. A dacos (A túlélő) Sheppard csapata egy lezuhant lidérc hajót vizsgál, amikor ott ragadnak egy idegen bolygón, a lidérc túlélővel. 13. Veszélyes zóna Az Atlantiszon néhányan megfertőződnek egy halálos nanit-vírussal, ezért a teljes várost le kell zárni. 14. Menedék A csapat egy paradicsomi világot talál, ami ideális menhely lenne azoknak, akik a lidércek elől menekülnek, ám a helyiek úgy hiszik, istennőjük nem fogja ezt megengedni. 15. Mielőtt elaludnék Egy hibernált nőt találnak Atlantiszon, akiben a csapat meglepődve Dr. Weirt ismeri fel. Dr. Weir aztállítja, hogy 10000 évet utazott vissza a múltbeli Atlantiszra. 16. A testvériség A csapat a Dagan nevű bolygón egy legendás tárgy után kutat, amit a daganiak "Potentia"-nak hívnak, s ami nem más, mint egy ZPM, ami energiával láthatná el Atlantis rendszereit, így a pajzsot is, ami megvédhetné Atlantiszt egy esetleges lidérc támadástól. 17. Levél a Pegazusból Amikor kiderül, hogy közeleg egy lidérc támadás, Atlantisz felfedezői számításba veszik lehetőségeiket. Úgy döntenek, érdemes megpróbálniuk legalább üzenni a Földre, ha már egy ember átküldéséhez nem tudják a kaput elég ideig nyitva tartani. 18. A képesség Teylat rémálmok gyötrik, melyekben egy lidérc üldözi, majd magát is lidércként látja. Az egyik rokonától megtudja, hogy közelebbi a kapcsolata a lidércekhez, mint gondolná. 19. Az ostrom 1 A tudósok egy csoportja megpróbál muködőképessé tenni egy Ős műholdat, hogy megelőző csapást mérhessenek a város felé közeledő lidérc hajókra. 20. Az ostrom 2 Egy katonai csapatot küldenek a Földről Atlantiszra azzal az utasítással, hogy vegyék át a parancsnokságot Dr. Weirtől és védjék meg a várost a lidérc támadástól.
Csak felhasználó férhet hozzá
Saját feltöltés, jelszó nincs.
Az üzenetet módosította: grabacs - Csütörtök, 2024-11-07, 09:02 |
|
| |
grabacs | Dátum: Vasárnap, 2022-08-28, 13:15 | Üzenet # 2 |
Pincér
Csoport: Feltöltő
Üzenetek: 6756
Állapot: Offline
| A linkek törlés miatt újratöltve. grabacs
|
|
| |
grabacs | Dátum: Péntek, 2024-01-19, 09:20 | Üzenet # 3 |
Pincér
Csoport: Feltöltő
Üzenetek: 6756
Állapot: Offline
| A linkek törlés miatt újratöltve. grabacs
|
|
| |